אחד הדברים החשובים ביותר בכדי לתת רושם ראשוני טוב ללקוחות במשרד הוא הניקיון שלו.
כשלקוח נכנס למשרד נקי, מסודר, שהרצפות שלו מבריקות, שהפחים מרוקנים,
משרד שמריח טוב ולא מדיף ריח סיגריות או נעליים , הוא ירגיש יותר בנוח וירגיש שהוא בסביבה מקצועית.
הלקוח יוכל להתרכז בצורה זו במטרה אליה הגיע בלבד ודעתו לא תוסח מדברים אחרים.
לשם כך יש לשכור שירות מנקים קבועים למשרד.
מדוע רצוי להשכיר מנקה למשרד?
השכרת שירותיו של מנקה למשרד היא חיונית מאוד להמשך תפקודו של המשרד.
משרד שיהיה מסודר ונקי יעניק לעובדים תחושה נעימה יותר לעבודה, ייתן להם מוטיבציה לעבוד בסדר בעצמם
וכתוצאה מכך לייעל את עבודתם. לרוב, העובדים לא ימצאו בסדר יומם את הזמן לנקות את המשרד,
לשטוף את הכלים שלהם וכך האבק, הלכלוך והבלגן מצטברים ומצטברים עד שהמשרד לא ראוי לקבל לקוחות אליו !
ניתן לעשות רוטציה שכל יום בשבוע עובד אחר מנקה אך זה יכול ליצור מירמור בין העובדים לבין המעסיק,
הן מהסיבה שיש אנשים שלא אוהבים לנקות ולא רואים בניקיון כחלק מהגדרת התפקיד שלהם,
חילוקי דעות על זמן הניקיון ומה לא. הפיתרון הפשוט והנכון ביותר הוא להשכיר מנקה למשרד.
ניקיון משרד בזמן שמתאים לך
השכרה של מנקה קבוע למשרד הינה מאוד יעילה ומאוד מומלצת.
מנקה קבוע יבוא בזמן שאתם תקבעו בהתאם לנוחיותכם, הוא יוכל לבוא בשעות שתבחרו,
בתדירות שאתם זקוקים לה ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
מנקה מקצועי יבוא עם חומרי ניקוי משלו ולא תצטרכו להשקיע כסף בקנייתם,
בציוד החדיש ביותר כמו שואבי אבק, אם יש צורך.
שכירת שירותים של מנקים קבועים למשרד תמנע את כאבי הראש של שכירת שירותיו של מנקה
כל פעם מחדש ותאפשר לכם לעבוד בסביבה נקייה ונעימה, גם לכם כמעסיקים, גם לעובדים וגם ללקוחות.
תגובות אחרונות